lördag 17 september 2011

Vad har man gjort idag...

Hej
Jag började min morgon med att sitta vid datorn.
Sen såg man lite på tv sen frukost.
Sen började jag pärla och titta på tv.
(Bilder på pärlplatorna kommer i morgon)
Sen åt vi mat.
(om ni undrar vrf min dag var mest vid tven så var pärlplatorna väldigt stora)
Sen cyklade hela famijen en sväng.
Sen fortsate jag med mina pärlplator.
Sen grillade vi kött och åt klyftpotatis.
Sen kom vi på att jag skulle ha fika till matchen imon.
Så då ringde jag Ylva om vi kunde mötas vi konsum och prata och så där.
Sen cyklade vi runt och pratade.
Ungfär vid 21:00 cyklade vi hem till mig för ylva skulle få på toa.
Efter det cyklade Ylva hem.
Sen åt vi räkor.
Men mer har jag inte att säga.
Men kommer inte blogga mykcet imon eftersom vi har match i västervik.
Men bloggar mer på kvällen,

hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar