söndag 30 oktober 2011

Glömde att jag hade en blogg

Hej
Ledsen att jag inte blogga igår men jag glömde faktist att jag hade en blogg.
Men jag kan ju skriva vad jag gjorde igår idag istället.
Igår var jag i kalmar med mamma och Louise.
Efter det åkte vi till konsum.
Där såg jag Erik och Måns och gick och pratade med dom.
I bilen hade jag ringt Ylva och frågade om vi skulle va.
Ulrika hade också ringt så vi skulle va alla tre.
Men när jag pratade med Erika och Måns ringde jag Ylva och sa att hon skulle komma till rampen.
När vi gick till rampen skulle Erik bara gå och hämta en jacka.
Sen gick vi typ till konsum och lite.
Sen när vi skulle hem till mig möte vi Amanda.
Sen gick vi alla hem till mig.
Sen földe vi Erik och Måns.
Men vi konsum kom Ulrikas föräldrar och hämtade henne.
Sen kom Måns mamma också.
När Erik och Måns också hade åkt hem.
Skulle Ylva cykla hem.
Då gick jag också hem.
Mycket mer gjorde jag inte igår.

hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar