söndag 25 december 2011

Julen är över

Hej
Nu har jag massor att skriva om.
Men jag tänker vara lat och skriva en kotare en jag hade planerat.
Jag fick ialla fall en bok serie som heter beautiful dead.
Jag har läst ut den första.
Jag kunde inte sluta läsa den var så bra.
I den första boken var det 268 sidor.
Jag började läsa dagen innan julafton när jag fick den.
Jag ville passa på att tacka Ulrika,Ylva,Emy och Wilma för julklapparna.
Jag hoppas att ni gillade dom jag köpte till er.
Idag har jag varit med Ulrika och Isabell.
Imon ska jag till jennies föräldrar och äte kalkorn.
Som jag sa jag valde inte att skriva varenda detalj.
Men jag tänker börja blogga som vanligt.
Men jag säger god jul i efterskott.
Om man kan skriva så:)



                                                                      Kram Emelie

4 kommentarer:

  1. vad fick du av linda som du var så spänd över//
    wilma

    SvaraRadera
  2. Ett par öronhängen och ett slags armband.
    Jag är jätte nöjd över det:)

    SvaraRadera