söndag 11 mars 2012

Loreen

Hej
Jag har inte bloggat på länge jag vet.
Men det har varit så mycket på samma gång.
I fredags var jag först i kalmar med Jennie,Melker och Louise och köpte saker inför melkers barnkalas på lördag.
´Typ vid fem tiden kom mamma och hämtade Louise och mig för vi skulle på kalas till melle.
På hem vaägen hämtade vi upp Ulrika för hon skulle sova hos mig för hon skulle hjälpa till med barn kalaset.
(Wilma skulle också hjälpa till men kunde inte sova över för katten)
På lördagen kom Wilma typ halv elva.
(kalaset började vi halv tolv)
Kalaset slutade vi halv två.
Då åkte Wilma och Ulrika hem.
För Melker skulle ha vuxen kalas vid fyra.
Alla som kom på vuxen kalaset stannade och tittade på mello finalen.
  1. Loreen
  2. Dannny
  3. Ulrik munther
Så blev det.
Idag har jag varit med Ylva.
Vi har sett en serie som heter pretty little liers.
Jag berättar vad den handlar om imon om jag hinner.


//Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar