torsdag 3 november 2011

Hade typ inte tid

Hej
Ledsen att jag inte blogga igår.
Men jag va hos Wila typ hela dagen och natten och hade ingen dator med mig.
Så nu vet ni vad jag gjorde igår.
Men vad jag gjorde idag ska ni få reda på nu.
Först så bakade Wilma och jag 2 kladkakor.
(för bene skulle ha med sig dom till jobbet)
Men när vi skulle sätta in den ena bara lossnade formen.
Så då stte vi in den iallafall men då läckt det kladkaka i botnen av ungnen.
Så då gick vi över til granarna och lånade en form och gjorde en till kladkaka.
Sen skulle vi till Ylva.
Sen skulle Wilma åka någonstans med Emy.
Så då städade Ylva och jag och vi såg en film som hter mr & mrs smith.
Den har jag skrivit om förut.
Sen cyklade vi till Ylvas farbror.
Sen cyklade vi hem.
Men en sak till kanske inte bloggar imon för då ska jag ha min sova över fest.
Ska bli ass kul!!!!!!

hej då 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar