söndag 6 november 2011

Sovaöver kvällen

Hej
Som jag sa så skulle jag kanske inte hinna blogga i lördags.
Men jag trodde att jag skulle hinna blogga i söndags men det han jag icke.

Lördags:
Vid ungefär 17:30 kom alla.
Men Oskar,Erik och Johannes skulle bara hem och hämta pakning.
Sen när Johannes och Oskar kom tillbaka hade mamma,Noel och Rickard åkt till mormor och morfar.
Men Erik skulle äta hemma.
Vi åt då tacos.
Sen gick Johannes och Oskar igen.
Sen kom alla tillbaka vid 20:00.
Då åkte vi till konsum.
Sen såg vi någon film som Erik hade med sig.
Jag tänker inte sitta och sriva allt vi gjorde.
Men vi såg två filmer till den kvällen.
Vi spelade också kort.
Men vi gick och la oss 4:30
Kommer inte ihåg när vi gick upp nästa morgon.

Söndag:
Som jag sa kom jag inte ihåg när vi vakna.
Men Ulrika och Emy tror jag åkte hem innan vi såg en film som heter splash.
Men efter dom åkte Ylva hem.
Sen åkte Johannes hem.
Sen värmde vi tacos och åt dom som var kvar.
Sen åkte Erik och Oskar hem.
Sist me´n inte minst åkte Wilma hem.
Efter alla åkt hem fick jag ont i huvudet.
Men det berode på att jag knappt sov inatt.
Sen åkte mamma,jag,Noel,Rickard iväg.
Vi åkte till Linda och Gustav bland annat.
Sen på kvällen var jag ass trött så jag gick och la mig 21:30 och vaknade 9:30.
Men idag ska jag ha kalas.
Skriver mer ikväll.
Det här blev ett långt inlägg.

hej då




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar