tisdag 7 februari 2012

Ändrade planer i sista minuten

Hej
Idag har jag gjort lite saker här och där.
Efter skolan gick jag och mamma till någon slags läkare på skolan.
Vi skulle kolla min rygg.
Men det finns inte så mycket att säga om det.
Efter det åkte mamma och jag ocg handlade.
Sen hämtade vi Noel på dagis.
Sen åt vi mellanmål.
För Noel han inte göra det på dagis.
Sen åkte vi till mönsterås.
Först köpte vi en skolväska till mig för på min andra har dragkedjan pajat.
Sen gick vi och klippte Noel.
Han blev ju såklart glad över sin klubba:)
Sen körde mamma hem mig till pappa igen.
Igentligen var det fotbollsträning sen.
Fast den var ute.
Så jag tyckte det blev för kallt.
Men sen ändrade dom till att man fick välja själv om man ville vara inne eller ute.
Jag,Wilma och Emy var dom enda som ville va inne.
Men imon ska jag iallafall va med Ulrika.


//Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar