måndag 20 februari 2012

Hunnit mycket sen sist

Hejsan
 Det var länge sen.
Jag har hunnit med mycket dom här dagarna som har gått sen jag bloggade sist.
Jag kan ju börja med vad jag gjorde i fredags.
I fredags var jag med Ulrika och Wilma i vattenpalatset.
Jag tog lite bilder men det kommer i ett annat inlägg.
I lördags var jag på samandrabningen.
Samandrabningen ärnärman har anmält ett lag i sin klass och spelar fotboll.
Sandra var våran ledare.
Men vi gjorde ett mål och det gjordes av Ylva och jag skämtar inte;)
Men vi fick leda varje match för vi hade så många tjejer på planen.
I söndags gjorde jag inte så mycket än att vara sjuk:(
IDAG!!
Ja idag var jag frísk igen:)
Men idag har mamma,jag,Noel,Louise och Rickard varit i vattenpalatset.
Jag vet jag har varit mycket i vattenpalatset fast skilnaden är.
Att när jag var med Wilma och Ulrika var jag i mönsterås och med mamma var jag i oskarshamn.
Det var nog allt.
Fast en sak till.
DET ÄR SPORTLOV!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar