onsdag 6 juni 2012

En vecka går så fort

Hej
Ena kvällen täcker man nu ska jga blogga.
Sen blir det inte va.
Sen har det gått en vecka.
Som ni redan visste så kunde jag inte blogga i fredags och i lördgas.
Och i torsdags var det fotbolls träning.
Och jag har ju blivit målvakt.
Så när jag stog i mål så stuckade jag mitt vänstra peck finger.
Men i fredags som sakt åkte min klass på klassresa till Boda Borg.
När vi kom ditt gick vi in i cellerna.
(det gick bra trots fingret)
Efter en stund var det dags att äta.
Vi fick korvstråganoff och ris (stavning).
Efter det var det bara att gå in i cellerna igen.
Sen var det dags för tacobuffe.
Sen fick vi vara inne i cellerna cirka en kvart till.
Sen var det dags att gå och byta om.
Sen skulle vi sätta oss i bilarna igen och åka till ön vi skulle sova på.
Jag åkte i Wilmas bil.
Självklart kör vi fel:D
Men det gick bra till slut.
Vi åkte bår övet till ön.
(fast det tog bara en minut).
När vi var frame gjorde vi allt från att.
Bada till att sitta och spela kort.
Men vi hade grymt kul.
På lördagen gjorde vi en hinderbana.
Sen åt vi och sen bar det va hemåt.
Jag var med Wilma efter.
På söndagen var det dags för match.
Jag stog i målet och höll nollan.
Det blev 7-0 till oss.
I måndags var jag med Ulrika.
Igår gjorde jag inget särskilt.
(eftersom det var ingen träning)
Idag är jag ledig från skolan.
Eftersom det är nationaldagen idag.


//Emelie:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar