måndag 11 juni 2012

Internet

Hej
Vrf jag inte har bloggat jo det är en intresant fråga.
Och vrf ät för att internet funkade inte hemma hos mamma dom senaste dagarna jag var där.
Men jag tror det skulle fixa sig till på onsdag.
I alla fall så bloggar jag om allt idag isället.
I torsdags var jag med Sabina en liten stund innan fotbollen.
Det var typ det som hände den dagen som var intersant.
Nej just det det var lära-känna-dag i skolan också med dom nya klasserna inför 7:an.
I fredags fick vi pizza i skolan.
(pengarna vi vann i dragkampen)
Efter skolan var det dags för match mot lindsdal.
Jag skulle stå i mål.
(Hoppades på att hålla nollan igen)
Men det gick inte:(
Men vi vann med 2-1 i alla fall:)
Och jag är nöjd man kan ju inte hålla nollan i varje match.
I lördags gick familjen på marknade i Ålem.
Jag hittade inget intresant.
Efter det åkte vi till kalmar.
Vi åt lite på ikea när vi var där.
Efter det åkte vi en sväng till Linda och Gustav.
Efter det kom några jobbakompisar till mamma och Rickard.
Medans dom var där gick jag och hämtade pizza.
(igen jag vet).
Sen åkte dom hem och då åt vi pizza.
I går var jag med Ulrika och Sabina.
Vi badade lite i ån.
(Bilder kommer)
Och idag har jag bara cyklat en sväng med Sabina och Emelie I.


//Emelie:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar