söndag 30 september 2012

Kalas

Hej
Idag hade Noel sóm sakt sitt kalas.
Det var kul fast det var inte lika kul när dom skulle åka hem tyckte Ludde.
Han stängde in sig i lekstugan och ville inte alls åka hem.
Det är ju kul att det är omtyckt att komma till oss.
Sen skulle jag ju ha spelat match.
Fast det blev inställd.
Så det blev inget med det.
Istället har jag lagat tacos till hela familjen med lite hjälp av Louise som skärde tomat.
Tänkte också passa på att säga att det funkar att lägga up bilder och så igen.
Imon blir det skola igen också.
Tänk vad helgen går fort man fattar inta vad alla dagar tar vägen.
Imon blir en liten annorlunda dag för mig i skolan.
Det är nämligen så att jag ska "proa" i köket.
Så det är lite nervöst men det kommer nog gå bra.
Nu ska jag snart kryppa i säng.

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar