måndag 3 september 2012

Plugga med Ylva:)

Hej
Idag har jag pluggat med Ylva efter skolan.
Vi har spanska tills imon vi ska kunna säga 1-15 på spanska.
Jag kan 1-13 vilket är lite irreterande men det ska jag nog lösa.
Vi har också engelska glosor  tills på onsdag.
Sen har vi spanska glosor och en matte uppgift tills på trosdag.
Så är det att gå på högstiet.
I alla fall i går var mamma,jag och noel hos gammelmormor en sväng.
Sen gick vi till mormor och morfar en sväng också.
Sen åkte vi hem,när vi var hemma åkte jag och Rickard på mopeden en sväng.
Just det har jag glömt att skriva vi har köpt en moped.
Bilder kommer men jag kan fotfarande inte lägga ut från min dator.
Jag vet inte vad som är felet en.
Men sen på kvällén gick  mamma och jag ur och gick en sväng.
Sen när vi var hemma kröp jag under täcket och såg på en film som heter never say never.
Den handlar om justin bieber.
Men den rekomenderar jag även till dom som inte är det största fansen av honom.

//Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar