söndag 2 september 2012

Mycket på en vecka!!

Hej
Den här veckan har det varit något varje dag känns det som.
Jag skulle blogga för några dagar sen om Liams födelsedag.
Men då funkade det inte att lägga ut bilder så jag strunta i det.
Sen så provade jag igen dagen efter och då funkade det inte heller.
Sen idag så tittade jag igen och då funkade det inte heller.
Så nu lånar jag mammas och Rickards dator istället och på den funkar det.

Måndag: I måndags var jag med Ulrika en stund efter skolan.Sen på kvällen kom Jenny och då åt vi äppelpaj. Gott!!

Tisdag:I tisdags var klassen på ramsö för att lära känna varandra lite bättre.Vi paddlade kannot,sammarbets övningar,samlade pinnar till brasan.
Sen på kvällen när föräldrarna kom badade jag,Ylva,Arpi och Sabina.
Det var en lyckat kväll:)

Onsdag:I onsdags var det Liam från one directions 19 års dag.Och nellie min sysling fyllde också år i onsdags.Så det blev kalas för nellie in planerat i onsdags också.

Här är en bild på Nellie från kalaset.



 
(kommer bilder på Liam i ett annat inlägg)


Torsdag:I torsdags var det Louise födelsedag.Så det var dags för kalas igen.Fast jag skulle på fotbollsträning eftersom jag missade träningen i tisdags för vi var ju på ramsö.Men när jag kom tillbakafrån träningen var alla gäster kvar plus en extra gäst.Sabina hade kommit och undrat ifall vi kunde va.Så när alla gäster gick hem gick Sabina också hem eftersom jag måste duscha och lite.

Här är en bild på födelsedagsbarnet den här dagen;)











Fredag:I fredags var jag med Arpi efter skolan.Vi såg klart Eclipse som vi hade börjat se typ i mitten av sommarlovet tror jag.Så nu har vi bara breaking dawn part 1 kvar att se innan part 2 kommer på bio i november.Sen på kvällen åt vi tacos.Sen åkte Arpi hem.Sen lite senare på kvällen såg mamma,jag och Rickard amreican pie.Den var vell sådär om jag får säga det själv.

Lördag:Igår var vi och fiskade kräftor med resten av släkten.Det var riktigt kul.I alla fall mindre myggor.Jag vet inet riktigt när vi var hemma.Men sen på kvällen hände nog inget speciellt.

Idag:Idag ska jag plugga och sen ska vi åka till gammelmormor en sväng.



Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar