tisdag 31 januari 2012

I'm back!!!

Hejsan svejsan
Jag är tillbaka med nyhererna.
Nej nu ska vi vara allvarliga:)
Hur länge sen var det jag bloggade??
Just det jag har inte bloggat sen i lördags.

SÖNDAG:
Ja var gjorde jag i söndags.
Nu kom jag på det.
Jag gick till mamma en sväng.
När jag var där åkte vi till kalmer en sväng.
Vi var på city cross en sväng.
Nu blev det lite mycket sväng.
Men när jag åkte hem från mamma till pappa.
Åt jag våfflor:)

MÅNDAG:
Vad jag gjorde i måndags kommer jag iallafall ihåg.
Jag gjorde typ ingenting.
Rolig måndag??

IDAG:
Jag har varit i skolan som vanligt.
Efter skolan gick jag,Ulrik och Ylva till konsum.
För vi ska´se på film i skolan imon så då får vi ta med oss något gott.
Jag köpte bara en loka.
Jag kände mig ganska duktig att jag inte tog godis eller läsk.
Efter vi hade varit i konsum gick vi hem till Ylva.
Efter en stund åkte Ulrika hem.
För hon skulle till gymnasten.
Efter en stund åkte jag hem för jag skulle på fotbollsträning.


//Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar