lördag 21 januari 2012

Mormors dator

Hej
Nu är jag hos mormor och morfar.
Idag har jag varit på brukest julfest.
Det var väl ganska kul.
Vi gjorde lite allt möjligt bland annat.
Dansa runt granen.
(Men jag dansade inte.)
Sen gjorde "vi" eller snarare "min" grupp.
Allså man gick en slags tipspromenad.
Jag och William var typ ledare.
Efter varje station man gjorde fick man en bokstav.
Man gick till fyra stationer.
Men ordet blev häxa.
När man var klar fick man vars en godispåse.
Men iallafall efter julfesten.
Gick vi hem sen kom mormor och morfar och hämtade oss.
För mamma och Rickard ska på något ikväll.
Men nu hinner jag inte skriva mer.
Men just det jag skriver från mormor dator.



                                                                                                             Kram Emelie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar