söndag 8 januari 2012

Selena och Justin

Hej
Många vet att Justin bieber och Selena gomez är tillsammans.
Idag när jag satt och tittade massa på you tube.
Kom det upp massa videor om att man hatade Selena bara för hon var tillsammans med Justin.
Jag fattar inte varför.
Om man är ett riktigt fan till justin så hatar man inte Selena.
För ett riktigt fan vet att om man sårar Selen så sårar man Justin.
Men om man tänker efter så hatar vissa Selen för dom är "kära" i Justin.
En sak har jag bara att säg till dom:
-Om ni verkligen gillar Justin så mycket så ska ni inte såra honom.
För han älskar Selena så är det.
Jag som är Selena fan hatar ju liksom inte Justin.
För jag vet om jag skrev massa fula kommentarer om honom skadar det inte bara honom utan också Selena.
Så om man är ett riktigt fan av Justin ska man:
LÅTA SELENA VA!!!
Det här säger jag bara inte för att jag är ett fan av Selena utan jag tycker som jag skriver här att man är inget fan av Justin om man skriver elaka kommentarer om Selena.
Så tycker jag om den saken.

 

                                                                //Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar