söndag 6 maj 2012

Bättre

Hej
Nu måste jag bli bättre på att blogga.
Men nästa vecka är verkligen full proppad så då får vi se.
Men jag ska försöka.
Men nu kör vi på denna veckan som har varit.
I tosdags tog jag och Ulrika första doppet i ån.
Emy och Wilma var också med fast dom badade inte.
Det var inte jätte skönt kan jag ju säga.
Men jag ångrar det absolut inte.
Sen på kvällen var ett ju fotboll som vanligt.
Men vi skulle ta foto till tidningen med laget.
Då skulle vi ha matchstället på oss.
Alla frös!!
Men det gick bra.
I fredags var jag med Ulrika.
Fast jag cyklade hem för jag skulle på kalas till jennies bror johan.
Fast sen körde jennie mig tillbaka till Ulrika så sov jag där.
På löradgen cyklade jag hem och åt.
Sen så åkte Louise,jag och Melker hem till mamma.
För Rickard fyllde ju in onsdags.
När vi kom var redan Linda med familj där.
Vi cyklade hem typ vid 21:00.
Idag har jag gjort so som vi har tills imon.
Hoppas det sitter nu.
Med full proppad vecka menar jag så här:

Måndag:So test
Tisdag:Np engelska och träning
Onsdag:Engelska och matte
Torsdag:Np engelska och träning
Fredag:diktamen

Nu blev det ett lånt inlägg.
(sorry Ulrika;) )

//Emelie:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar