tisdag 15 maj 2012

Oj oj

hej
Det var ett tag sen.
Senast jag skrev ville jag till stockholm.
Det vill jag nu med.
Fast jag vet inte om dom är kvar(one direction)fast jag frågade dom på twitter.
Kankse får jag ett svar??
I alla fall senast jag bloggade var ju i söndags.
Fast då skrev jag ju bara det där om stockholm.
Så det måste var i fredags jag senast bloggade.
Okej  i lördags var jag ju med i dragkampen.
Som jag har sakt tidigare att jag ska va med i.
Vårt lag hette ju one direction.
Vi vann faktist hela dragkampen.
Vi förlorade inte en ända match.
Tvåa kom ålem och deras lag hette Ålem.
Trea kom Vi Äger som också kom från min klass.
(Lagmedlemar:Arpi,Jonathan,linnea och pia).
Fyra kom Clas och compani också från min klass.
(Lagmedlemar:Emil,Wilma,Emy och Emelie I).
Fema kom Bummbi björnarna som kommer från min skola.
(Klass fem)
I söndags var det dags för andra serie matchen.
Stor seger till oss med 16-0.
Och Emy stog den matchen också och höll nollan:)
Igår var det dags för skola igen.
Det hände inget speciellt den skoldagen.
Efter skolan var jag med Ulrika.
Men inte så lång stund för på kvällen var det dags för tredje serie matchen.
Då gick det inet alls lika bra vi förlorade med 6-2.
Men det var mot kalmar.
Och dom är ass bra.
Idag har jag inte gjort så mycket mer än träning.
Det var allt jag hade att säga.

//Emelie:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar