onsdag 2 maj 2012

Nu är jag tillbaka igen!!

Hej
Här kommer ett inlägg från lilla mig igen.
Jag har haft lov i månads och i tisdags.
Det var ju inte fel.
I söndags efter matchen var jag med Ulrika.
Vi sov hos mig.
På dagen där på allså i måndags.
Bakade Ulrika och jag kladdkaka.
(om ní vill se bild la jag upp en på facebook)
Ulrika åkte hem vi fyra tiden.
I vanliga fall skulle jag åkt till pappa.
Men jag följde med mamma och Noel till failjen jonsson i rockneby.
Efter det var det tänkt att mamma skulle släppa av mig hos pappa.
Men vi bestämde att jag skulle sova en natt till hos mamma.
Nästa dag som allså var igår.
Gjorde jag inte så mycket.
Jag cyklade hem till pappa sen läste jag sen var det fotbollsträning.
Idag har jag varit hos tandläkaren.
Efter det åkte jag och Emy till skälleryd för att känna lite på vattnet och sola.
(williám kom typ strax efter vi kom)
Men nu ska jag inte skriva mer för Ulrika klagar på att jag alltid skriver så långa inlägg;)



//Emelie:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar