måndag 21 maj 2012

Härlig lång helg

Hej
Som ni har märkt så han jag inte bloggat när vi var iväg.
Jag hade typ saker att göra hela tiden.
Men så var det med det.
Men vi åkte cirka kvart över nio på tordags morgonen.
När vi var frame så gick jag,Ulrika och Noel och kastade  stenar i havet.
Sen när Wilma kom till kampingen gick vi in till stan.
(Utan Noel).
Vi köpte bland annat 200 hårspännen för 20 kr, 38 toffsar för 10 kr och glass.
Sen senare gick vi in igen och köpte glass.
(Fast då hängde inte Noel  med).
 ( Andra gången hängde också samantha och nicole med)´
På fredagen kom Anni och Sofia det var kul.
Då var vi inne i stan  igen.
Vi köpte glass igen.
Sen på kvällen gick min fam och Ulrika,Mia och bonny med fam och Emma och Henrik med fam.
Till pappa blå och åt mat.
Det var jätte gott.
Sen gick jag,Anni,Sofia,Ulrika och Wilma till stan och köpte godis.
För vi skulle se Big Brother.
Lördagen till bringade jag,Ulrika,Anni,Wilma och Samantha i badhuset.
När vi var klara kom Emy hon skulle sova hos Anni en natt.
På söndagen var det dags att åka hem.
Men först ett dopp i havet tyckte Emma.(Stora)
Jag hängde på men inte Ulrika.
Så det blev jag,Emma,Oscar,tobias, lilla EmmaAlbin och Louise som badade.
(fast jag tror lilla Emma aldrig badade.)
På hem vägen stannade vi och åt på max.
Som ni vet så gillar jag ju inte max.
Fast det jag tog nu var ganska gott.
Men mc är bättre:)
Idag har jag varit i skolan igen.
Efter skolan var jag med Arpi vi såg på Twilight fast vi hann inte se hela.
Skriver troligtvis imon.

//Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar