söndag 22 april 2012

Hård träning

Hej
Jaha hej igen då.
I går var jag med Ulrika ja det var vell var jag gjorde.
Okej nu skippar vi gårdagen och pratar lite om vad som har hänt idag.
Jag har varit med Ulrika,Wilma och Ylva idag.
Vi gick upp och tränade på sse.
Ylva och Wilma var "tränare och Ulrika och jag var.....vad kallas det???
ehmmm..vi var dom som dom tränade så!!
Iallafall så tränade dom oss.
Så jag "hatar" dom för så ont i benen har jag aldrig haft.
Jag vet inte riktigt var klockan var men den var över fyra.
Och ingen av oss hade typ ätit mer än frukost.
Så alla var hungriga.
Så vi cyklade hem till Ylva.
Där blev det grillat.
Gott gott:D
Det var vi värda!
Okej det var nog allt.
Nu ska jag läsa litte sen ska jag sova.
För det är skola imon igen:(

//Emelie:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar