torsdag 26 april 2012

Jag ska men först ska jag göra det....

Hej
Rubliken stämmer in exat vrf jag inte har bloggat på ett tag.
Jag bestämmer att jag ska blogga men sen så kommer något annat ivägen.
Men men så blev det.
Jag ska bli bättre!!
Iallafall imåndags var jag med Ulrika och Sabina var typ med en halv timme eller något.
För sen skulle hon på u-samtal.
I tisdags var det nog bara träningen.
jo just det jag var med Ylva innan.
Och Ylva gick på sin första fotbolssträning:)
Hon ska troligtvis bli målvakt i vårt lag.
I Onsdags var jag med Arpi och så försov jag mig med.
Så här var det (försovningen).
Jag vaknade som vanligt vid halv sju och stänger av alarmet.
Jag var ovanligt trött så jag bestämde för att bar lägga mig ner i sängen.
Det kändes som om jag bara blundade.
Men när jag vaknar igen så har klockan kvart över sju!!
Panik för min del.
(skolan börjag kvart över åtta och jag cyklar hemmifrån vid åtta)
Så,så farligt var det inte men jag´missade ett pogram som jag ser varje morgon.
Idag har det varit en hyfsat lugn dag.
Det har baravarit fotbollsträning.
Idag har jag också läst ut harry potter och den flamande bägaren.
Så nu ska jag börja läsa harry potter och fenix orden.
Som jag har lånat av Ylva.
Men nu hinner jag inte skriva mer.
För jag måste öva på diktamen.
Som är tills imon.

//Emelie:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar