fredag 20 april 2012

Harry och Naill föräldrar??

Hejsan svejsan i lingonskogen!!
(hade bara lust att skriva det!!)
I torsdags strunta jag i att blogga för jag hade inget att skriva om.
Idag har skoladagen varit bra förutom att jag har gått runt som ett lik.
Eftersom jag var så trött.
Men jag vet inte vrf.
För jag har ju inte såvit dåligt eller något sånt.
Men strunt samma.
Idag efter skolan var jag med Ulrika.
Jag är fortfarande för jag ska sova här.
Men lilla Johannes sa en kul sak idag.
Ulrika och jag satt och lyssnade på One direction.
Så kommer en bild på Harry upp och Johannes.
Skriker rakt ut att det är hans pappa.
Så varje gång harry kommer på bild så säger Johannes pappa.
Sen så kom Naill upp och då blev det mamma istället:)
Ja där fick ni reda på lite roligt som har häni idag och inte bara tråkiga saker.

//Emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar