måndag 2 april 2012

Nu är det dags igen

Hejsan svejsan
Idag har skoladagen bara flutit på.
Det var ju också ett tag sen jag bloggade jag vet det.
Men jag har gjort ett april löfte.
(om man kan göra såna?)
Att jag ska börja blogga oftare.
Jag säge inte varje dag för det går inte.
Men varanan dag kan jag kanske lova.
Men jag får inte lova för mycket.
Så jag inte kan hålla vad jag lovar.
Något hämskt som kommer hända tänker jag nämn nu.
Vi ska ha so-prov på torsdag.
 Det kan kanske inte var så hämskt.
Nää det var inte hemskt alls det var snarare tråkigt.
Jaa.. tråkigt låt bättre:)
Men ni kanske vill veta vad jag har gjort idag.
Om ni inte vill det får ni veta det ändå!
(fast ni kan ju sluta låsa om ni inte vill vet såklart)
Tillbaka till saken.
Jag har varit med Ulrika idag.
För er som ville veta och ni som inte ville veta.
Nu ska jag ta det lite lungt och KANSKE läsa so.
Jag sa kanske.
Fast det kanske ni märker eftersom det är stora bokstäver och undersruket.
Det var allt jag hade på hjärtat idag.
Ha det bra tills jag skriver näsa gång.
(ni får ha det dåligt om ni vill)

//Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar