lördag 14 april 2012

Kvällen är din

Hej
Nu blir det bara ett litet inlägg om vad som har hänt sen sist.
I torsdags åkte min familj och Wilmas familj till oskarshamns vattenpalats.
Efter det blev det fotbollsträning och efter det sov jag hos Wilma.
I igår skulle Ylva ha sin sova över fest.
Vi skulle varar hos Ylva vid 15:00 men Wilma och jag kom cirka 15:30:))
Det var jag ,Wilma,Emy och Ylva såklart.
(Arpi var där en stund fast hon kunde inte sova över.)¨
(Ulrika kunde inte komma)
Vi hade jätte kul!!
Idag åkte jag hem vid 13:00.
För jag skulle till Linda och Gustav och är här en.
För jag och Louise ska sova här.
Nu tittar jag och Gustav på kvällen är din.
Jag tittade bara för One Direction var med <3
Ååååå jag vill träffa dom:))
Men nu ska jag inte tjata om det utan säga Hej Då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar