tisdag 3 april 2012

Lite gott och blandat!

Hej
Nu är jag tillbaka igen.
Faktist dagen efter jag bloggade senast.
Ja ni kanske vill veta vad jag gjort idag.
Annars är det ju ganska ornödigt att läsa en blogg för man brukar skriva vad man gör.
I alla fall idag har jag faktist bara övat so-prov,suttit vid datorn och tittat på tv.
Sen har jag ju varit i skolan såklart.
Jag har också varit på fotbolls träning.
Det var faktist kul.
Varför skriver jag faktist??
Det låter som om jag är överrakad.
Såklart det är kul varför går jag annars på fotboll??
Men det är en fråga ni inte kommer att får svar på.
Nej jag bara skämta lite:P
Okej det har kanske inte är så roligt att läsa.
Men det var kul att skriva lite vad jag tänker på.
Men det var allt för mig den här gången.
Just det frågan det var bara något jag hade lust att skriva.

//Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar