onsdag 11 april 2012

Hej igen

Hej
Det var ett tag sen:)
Men det blev helt enkelt så.
Okej när bloggade jag senast??
Just det i fredags och idag är det ttorsdag.
Snyggt där!!
Iallafall i lördags gjorde något inte något speciellt.
Om jag inte mins fel.
(för det kan ju hända)
I söndags åt vi påskmat hos jennies föräldrar och efter det var jag med Ulrika.
I måndags hade jag fotbollscup.
Första matchen 3-0 till dom.
Andra matchen var det 3-0 till dom.
Tredje matchen 2-1 till dom.
Fjärde matchen 2-0 till oss!!!!
(kommentera om jag har gjort fel på siffrorna)
(Men jag tror det blev rätt)
Efter cupen va jag med Ulrika.
Jag sov hos Ulrika med.
Igår var familjen i lattjo land.
Det var inte så kul för min ålder.
Det är mer för Noel och vissa i Louise ålder.
Men idag ska familjen åka till vattenpalatset med Wilmas familj.
Ska bli jätte kul och ikväll blir det fotbollsträning också.
Just det!!!!
Jag tog några kort med min kamera när vi var på latjo.
Lägger ut dom senare idag eller imon.

//Emelie:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar